joi, 10 martie 2016

Unghii mai rezistente cu ajutorul uleiului de ricin!

Femeie fiind, doresc să am unghii puternice care să reziste la procedurile de aplicare a ojei semi-permanente sau a gelului din fiecare lună. Dar nu se întâmplă asta pentru că unghiile mele se rup foarte uşor şi se exfoliază. Cel mai tare în sezonul rece. Am luat vitamine într-o perioadă, dar o vecină m-a sfătuit să folosesc ulei de ricin pentru întărirea unghiilor.

Am fost puţin sceptică la început, dar am zis să încerc şi tratamentul recomandat de ea, că nu am nimic de pierdut. Şi nu am avut, deoarece uleiul de ricin este foarte bun pentru îngrijirea mâinilor şi a unghiilor.


Tratamentul pe care l-am aplicat este următorul: timp de o lună, înainte de culcare, mi-am dat pe unghii cu ulei de ricin şi am masat foarte bine şi cuticulele. Dimineaţa îmi spălam mîinile cu apă călduţă şi săpun. Şi a avut rezultat. S-au întărit, nu se mai rup, iar cuticulele sunt hidratate. Chiar şi manichiurista mea a lăudat efectele uleiului de ricin.

Şi am mai descoperit ceva fain pe un site dedicat frumuseţii: dacă mâinile se acoperă cu mănuşi de bumbac după aplicarea uleiului de ricin, efectul este şi mai rapid, deoarece uleiul hidratează foarte bine pielea. Eu vă recomand cu drag uleiul de ricin dacă aveţi şi voi probleme cu unghiile. J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu