luni, 28 decembrie 2015

Tu ce obișnuiești să faci în concediul de iarnă?

Crăciunul și Revelionul sunt sărbători pe care le petrec mereu în familie. Fie la mine acasă, fie la ai mei sau la socrii. Nu las să treacă concediul fără a le face o vizită părinților și socrilor și fără a invita la masă prietenii cei mai buni. De asemenea, a devenit o tradiție de câțiva ani să găzduiesc petrecerea de Revelion. Îmi place să fiu gazdă și să adun în jurul meu persoanele cele mai dragi. Le gătesc prăjiturile preferate și mă bucur de timpul petrecut alături de ei, deoarece concediul de iarnă este o perioadă ce reunește familia și prietenii vechi. :D

Tot în concediu, îmi place să mă relaxez urmărind ultimele episoade din serialele preferate sau filmele nominalizate la premiile Oscar. Și nu trece anul fără să petrec un weekend la munte, deoarece nimic nu se compară cu timpul liber petrecut la schi sau săniuș alături de cei dragi.

Anul acesta bucură-te de magia sărbătorilor de iarnă și petrece concediul și prin activitățile din articolul de aici. Relaxare plăcută! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu