marți, 15 decembrie 2015

Dăruiește-le celor dragi cadoul perfect


De Crăciun mereu vreau să cumpăr cadourile perfecte pentru cei din familie. În ultimii ani, am reușit să mă organizez din timp și să nu las cumpărăturile pentru ultimele zile. Ce-i drept nu m-am chinuit prea tare să mă gândesc la idei de daruri simpatice, pentru că, din diverse discuții, am ținut minte ce își doresc ei și am zis să merg pe utilitate și nu pe amuzament.

Anul acesta am ”scăpat” ieftin. Fratelui meu i-am luat o tastatură flexibilă, pentru că este un împătimit al calculatoarelor. Mama va primi un set de produse pentru ingrijirea corpului, deoarece s-a tot plâns că are pielea uscată și că ar vrea să încerce alte creme, mai hidratante. Tatălui meu i-am cumpărat o pereche de mănuși de piele, iar iubitului meu un ceas elegant, negru. Drăguțe, nu?

Dacă ești în pană de idei și ai tot amânat sesiunea de cumpărat cadouri pentru familie, îți recomand articolul de aici. Poate te inspiră. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu