luni, 21 decembrie 2015

Tratamente pentru mâini și unghii sănătoase

Tot timpul m-am confruntat cu problema mâinilor uscate. Iarna, pielea mea are și mai mult de suferit din cauza aerului tăios. Port mereu mănuși, am tot timpul în geantă o cremă pe care o folosesc de fiecare dată după ce mă spăl pe mâini și ori de câte ori mai am nevoie pe parcursul unei zile, dar tot nu este suficient.



De-a lungul timpului, am învățat că este important să acord atenția cuvenită și mâinilor și unghiilor, să le îngrijesc mai mult. Iată mai jos câteva metode de tratament pe care le aplic săptămânal pentru întărirea unghiilor:

1. Înainte de culcare, masez unghiile cu ulei de cocos, ulei de măsline sau ulei de argan.

2. Prepar o pastă din suc de lămâie și miere și o aplic pe unghii prin mișcări circulare. O las să acționeze câteva minute și o clătesc apoi cu apă călduță. Aplic o cremă hidratantă la final.


3. Prepar o pastă din apă cu bicarbonat de sodiu și frec unghiile cu ea, cu ajutorul unei periuțe de dinți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu